sábado, 8 de novembro de 2014

N-G

Na festa de Guadalupe
non me quixeste bailar;
tes moito arruallo[1] nena
pero non te has de casar. CH

Na miña vida tal vin,
un gato nunha ventana*
a tocar un violín. Ms.3

No* me quites o cu das pallas,
no* me sentes o cu no chan,
que teño a cousiña fresca
e sequiña do verán. CH

Non chas quero, non chas quero,
nabizas do teu nabal;
non chas quero, non chas quero,
que me poden faguer mal. BS

Non me lembres Taragoña
terra onde eu nacín,
lémbrame a fonte do Grolo,
auga que eu de ela bebín! BOUZA BREY 1

Non quero ser muiñeiro
nin varre-lo trimiñado,
porque alá no outro mundo
piden conta do roubado. BS

No outro lado do río
teu pai comprou unha viña,
nin a cava, nin a poda,
nin tampouco a vendima. Ms.3

Nosa Señora da Barca
ten uns zapatiños brancos,
as mozas de Camariñas
vanllos ver os días santos. BOUZA BREY 1





[1] Arrualho: S.M. Altivez, soberba, orgulho. www.estraviz.org

Sem comentários:

Enviar um comentário